maanantai 13. elokuuta 2012

Kuulumisia ja huiveja

Heissan!

Täss ois nyt ne huivit joista oon puhellut- juuri yksi valmistui taas :) koko valkoisen ja mustavalkoisen olen tehnyt jo joulukuussa mutten ole muistanut napata kuvaa. Valkoinen on omassa käytössä :) (jos halukkaita ostajia löytyy niin huivit ois 15€/kpl)







Ja lisää olis tulossa ;) 2 on aloitettuna taas-



Oltii tuossa 3yötä mökilläkin koko perhe :) Oli kivaa vaihtelua ja tulihan sitä heitettyä talviturkkikin tälle vuotta- mut voin kyll sanoo et oli kylmä!! hyrrr... onneks oli sauna kuumana odottamassa et pääs lämmittelee ja eikun taas uudelleen pulahtamaan :) hih!

Lopuksi vielä hieman kuvia mökki reissulta..






 Mukavaa alkanutta viikkoa jokaiselle! :)

-Miiuska

3 kommenttia:

  1. Toi mustavalkee olis ihan minun näkönen =). Nättiä seutua oli missä olitte,meillä paljon karumpaa. Mutta noi syötävän IHANAT muksut haluis mummi taas tavata.... =)

    VastaaPoista
  2. Ihania huiveja,toi mustavalkoinen on ihan mun näkönen eikös ookin =) Mutta nuo kaksi syötävän ihanaa muksua vois tulla käväsee pian =)

    VastaaPoista
  3. Moikka Ihania kuvia. Ja hei nuo huivit :) Näin lankoja cittarissa ja aivan viittävaille olin ostamassa mutta mietin että saanko kuitenkaan kudottua kun on kaikkea muuta menossa. TOSI kivan näkösiä olet tehnyt <3

    VastaaPoista